کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9174 | مشاهده و دانلود: 738579994 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/19 | اعضاء: 316547 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ممکن است آخرین نسخه از نرم‌افزار DirectX برای ویندوز 7 منتشر نشود

به گزارش سافت‌گذر ؛ آخرین نسخه از نرم‌افزار مشهور و ضروری DirectX که به عنوان بخشی از ویندوز 8 منتشر شد، احتمالاً برای کاربران نسخه‌های قبلی ویندوز قابل استفاده نخواهد بود.

 

یکی از ویژگی‌های ویندوز 8 که دو هفته پیش رسماً آغاز به کار کرد، برخورداری از DirectX 11.1 بود؛ آخرین نسخه از برنامه گرافیک 3 بعدی مایکروسافت. این کمپانی لیستی از همه ویژگی‌های جدید DirectX 11.1 را در صفحه این برنامه در وبسایت خود قرار داده است؛ شاید بزرگ‌ترین تفاوت میان این نسخه و نسخه قبلی آن باشد که نسخه 11/1 به طور پیش‌فرض از قابلیت استریوسکوپیک 3 بعدی پشتیبانی می‌کند.

این یعنی می‌توان همه بازی‌های نوشته شده با DirectX 11.1 را با عینک‌های استریوکوپیک 3 بعدی انجام داد. تا کنون، استریوسکوپیک 3 بعدی فقط در صورتی در بازی‌ها قابل استفاده بود که برنامه‌نویس، بازی خود را مطابق با یک کارت گرافیک خاص می‌ساخت، مثلاً کارت‌های گرافیک جی‌فورس با برنامه 3D Vision مخصوص کمپانی NVIDIA و کارت‌های گرافیک Radeon با فناوری HD3D خود کمپانی AMD سازگار بودند.

به گزارش سافت‌گذر ؛ از آن‌جا که بسیاری از کاربران هنوز از ویندوز 7 استفاده می‌کنند؛ شاید مایکروسافت بخواهد از این راه این کاربران را متقاعد کند تا ویندوز خود را به نسخه 8 ارتقا دهند.

هنوز کاربران بسیاری هستند که از ویندوز 7 استفاده می‌کنند و ممکن است سیستم خود را به ویندوز 8 ارتقا ندهند؛ اما مایلند از DirectX 11.1 هم استفاده کنند. متأسفانه به نظر می‌رسد مایکروسافت قرار است این نرم‌افزار را فقط به کاربران ویندوز 8، ویندوز 8 RT و ویندوز سرور 2012 اختصاص دهد.

«دانیل مات» یکی از کارمندان مایکروسافت اخیراً در انجمن پاسخ‌های مایکروسافت نوشت: «DirectX 11.1 بخشی از ویندوز 8 است؛ همان‌طور که DirectX 11 بخشی از ویندوز 7 بود. نسخه قبلی این نرم‌افزار برای ویستا هم منتشر شد... اما در حال حاضر، برنامه‌ای برای انتشار نسخه جدید برای ویندوز 7 نداریم.»

با مایکروسافت تماس برقرار کردیم تا پاسخی رسمی در این باره دریافت کنیم؛ اما یکی از سخنگویان این کمپانی گفت: «... هیچ چیز دیگری برای گفتن نداریم.»

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11943 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1391/08/20 تعداد مشاهده: 1926
کلید واژه ها: ,
سافت گذر